tisdag 13 november 2007

Sthlm

Hej!
Fanny å jag ägde Sthlm idag (; Vi fick gå upp EN HEL halvtimme, tidigare för att hinna med 07,53 tåget. Vi fick stå och sova hela vägen för det fanns typ inga platser. När vi sen kom fram, så hade det börjat snöa <33 Då blev vi glada, men när vi fick reda på att vi skulle gå typ en mil blev det jobbigt. Aja, vi kom fram iaf. Och för att vara vårt lokalsinne var det bra (;

Efter besöket på musikmuseumet gick Fanny och jag å kolla på lite käder. Vi hittade några super-snygga klänningar på BikBok och Gina, som kostade över 1ooo kr. Alltså inget för oss fattiga högstadie-elever. Vi gick vidare och luktade på Christina Aguilera´s parfym. Vi blev helt galna! Asså den måste vara den bästa parfymen ever <33 MÅSTE ha den!

Sen hittade vi ett till måste på H&M. Ett par döläckra rosa/gråa pumps för bara 299 :- Jag ska ha dom till vilket pris! Jag måste passa på att säga att jag är en person som inte gillar att ha klack. Men dom här var så himmla snygga. Kärlek vid första ögonkastet!
Tyvärr, hade jag inte med mig så mkt pengar så jag kunde inte köpa dom, men i helgen åker vi tillbaka å köper dom. Så nu är jag glad! :)

//Mvh Therese

Inga kommentarer: