söndag 27 april 2008

Lördag

Kunde inte blogga på hela dagen eftersom det inte gick att logga in. Jaja.
Jag var iallafall i Gammla Kyrkan på konfa-kamp. Det var faktiskt roligare än det låter! Vårat lag kom på delad femteplats. Alltså sist, men vi hade roligt iallafall ;)

Sedan bar det av hemmåt för en snabb middag innan det bar iväg till stallet. Vädret var helt underbart. Varmt och blå himmel. Trevligt, trevligt. Det spelar ingen roll hur stressad, arg eller trött jag än är så blir jag alltid lika pigg och glad över att åka dit. Tillochmed mockningen är rolig!

Efter det så kom mammsen och hämtade mig och vi sprang runt hela det stora (!) sammhället i jakt efter en bra film. Tillslut valde vi dock att se på Click. Trots att jag heldre hade velat se någon av Saw-filmerna :/
Trots det så var Click rätt bra. Eller bra och bra, långtråkig. Och jag måste erkänna jag grät när han "dog".
Men det är inget ovanligt. Jag gråter för allting just nu. Men såklart aldrig när någon ser det!

//Tess

Inga kommentarer: